امکانات ساختمان هوشمند 2 (شرکت کاشان هوشمند امیر کبیر )

در پست های قبل درباره امکانات ساختمان هوشمند نوشتیم در این پست ادامه امکانات ساختمان هوشمند را بخوانید

پریز برق هوشمند

کاربرد های پریز هوشمند میتواند بسیار متنوع باشد. شما در خانه هوشمند خود میتوانید وجود جریان برق یا قطع بودن آن در پشت پریز هوشمند را مدیریت کنید. میتوانید از طریق تاچ پنل یا اپلیکیشن موبایل خود مستقیما جریان را پشت یک پریز مشخص قطع یا وصل نمایید یا این کار را طبق زمان بندی و برنامه از پیش تعریف کنید. یا حتی شدت جریان مصرفی دستگاه های متصل به هر پریز را مانیتور و کنترل نمایید.

پس می بینیم که در یک خانه هوشمند یک پریز ساده چقدر می تواند کاربردهای مختلفی برای آسایش و امنیت و مدیریت مصرف انرژی به ارمغان بیاورد.

آیفون هوشمند

در خانه ای با آیفون هوشمند علاوه بر زیبایی پنل داخل واحد و پنل ورودی ساختمان شما قابلیت های بیشتری خواهید داشت. از جمله مهم ترین آن تماس تلفنی و تصویری با ساکنین از پنل درب ورودی ساختمان و امکان باز کردن درب هست که در زمان نبودن ساکنین بسیار کارگشا خواهد بود. همچنین قابلیت تماس داخلی (اینترکام) بین واحد ها و با نگهبانی و لابی ساختمان را نیز خواهیم داشت. ویژگیهای دیگر اینکه امکان ورود به ساختمان از طریق کارت RFID یا پسوورد هست که در برخی محصولات در بازار این قابلیت ها وجود دارد که تمامی این امکانات را روی پنل های لمسی شیشه ای خانه هوشمند HBB تجربه خواهید کرد. خوب است اشاره کنیم به طور کلی تر خود قابلیت یکپارچه شدن آیفون هوشمند ساختمان با خانه هوشمند داخل واحد در حال حاضر در برخی برند ها قابل پیاده سازی و در برخی نیست.

آسانسور هوشمند

در صورت پیاده سازی قابلیت آسانسور هوشمند در خانه با انتخاب سناریو خروج یا هر دکمه دیگری که در برنامه تعریف کرده ایم تا کفش های خود را پوشیده و به آسانسور برسیم آسانسور احضار خواهد شد. یا برعکس زمانی که درب ساختمان را برای مهمان خود باز میکنیم آسانسور به استقبال آنها خواهد رفت و در طبقه ی منزل ما خواهد آمد.

آبیاری هوشمند

با سیستم آبیاری هوشمند در خانه ی هوشمند خود میتوانیم گیاهان خود را از طریق باز و بست کردن شیر آب برقی از داخل یا خارج منزل از هر جای دنیا آبیاری کنیم. همچنین این کار به طور اتوماتیک با زمان بندی طی هفته یا حتی اندازه گیری میزان رطوبت خاک نیز قابل انجام خواهد بود.

استخر سونا و جکوزی  خانه هوشمند

شما میتوانید کنترل دما و تجهیزات استخرو سونا خود را از داخل منزل یا خارج منزل انجام دهید. به طور مثال پیش از رسیدن به منزل سونا را روشن نمایید تا رسیدن شما آماده شود.

سیستم صوتی و تصویری هوشمند

همچون سایر تجهیزات میتوانیم سیستم های صوتی و تصویری از جمله تلوزیون ، ویدیو پروژکتور و... را یکپارچه با سایر تجهیزات در کنترل داشته باشیم. مثلا وقتی سناریو جلسه در اتاق کنفرانس در یک محیط اداری انتخاب شد ویدیو پروژکتور روشن شود و...

شما در خانه ی هوشمند خود نیز میتوانید از روی تاچ پنل ها یا از طریق بلوتوث در اتاق خود یا کل منزل موزیک پخش نمایید. با تجهیزات سیستم صوتی هوشمند HBB نیز تجربه ی دلنشینی از سیستم صوتی هوشمند خواهید داشت.

سیستم شبیه ساز حضور

با فعال سازی سیستم شبیه ساز حضور در هنگام خروج ، خانه هوشمند حضور شما را در منزل با روشن و خاموش کردن چراغ ها و تغییر وضعیت سایر تجهیزات شبیه سازی میکند.

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده